czwartek, 24 grudnia 2015

DON'T BE AFRAID OF YELLOW


Dziś Wigilia. Już prawie wszystko przygotowane. W domu pachnie czerwonym barszczem. Barszcz z uszkami to moja ulubiona potrawa świąteczna, którą zajadam się dopóki nie widzę dna garnka. Trochę żałuję, że już trzeci rok z rzędu nie ma mnie w Polsce na święta. Tutaj w Londynie jakoś nie czuć tej atmosfery. Jednak postaram się świętować najlepiej jak potrafię i Wam życzę tego samego. Mam nadzieję, że między karpiem a pierogami znajdziecie chwilę czasu i zerkniecie na moją nową stylizację (fakt, mało świąteczna :P). Dajcie znać czy jest ok ?

Spokojnych i radosnych świąt w gronie najbliższych :*
 
P.S. Sprawdźcie mój profil na LOOKBOOK
http://lookbook.nu/user/5548742-PAULIFESTYLE 

 










 coat, boots - zara
sweater, jeans - h&m
bag, scarf, necklace  - primark
sunglasses - mango
ring - river island
photo: JULKA :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz